Poslední recenze (613)
Red Notice (2021)
Naprosto zoufalé a zapomnění hodné. Vlastně se to vypařilo z hlavy jen co skončily titulky... Mám rád Reynoldse a v některýchch případech i Johnsona, ale ti dva nemají mezi sebou ŽÁDNOU chemii. Příběh i dialogy jsou tak strašně uměle vykonstruované, neživelné a bez "drajvu", že lze považovat za achievement, když během sledovaní neusnete. 6 Underground je vedle toho masterpiece.
Ricky Stanicky (2024)
Dobrý nápad a skvělý Cena. Několik slušných forů tam je, ale u celé řady jsem si jenom říkal: Jo tohle mělo být asi vtipný..." Prostě mi to úplně nesedlo a čekal jsem asi více (i díky režisérovi). OK věc za 55%
Osada - Série 1 (2021) (série)
Je to (jen) relativně ok. Postavy jsou místy dost přes čáru (Holub, Myšička), ale samotný koncept, kde je každá epizoda tak trochu o někom jiném, je fajnový a najde se tam několik velmi vtipných momentů. Celkově tedy lehce nevyvážené a humorem rozkolísané, ale zkrátka se na to dá koukat bez větší újmy. 2.5*
Poslední deníček (2)
Tohle by mohlo byt dobre
https://www.csfd.cz/film/708117-1917/komentare/
https://www.csfd.cz/film/709049-dark-waters/komentare/
https://www.csfd.cz/film/480108-the-nightingale/komentare/
https://www.csfd.cz/film/425906-official-secrets/komentare/
https://www.csfd.cz/film/664743-uncut-gems/komentare/
https://www.csfd.cz/film/688107-the-farewell/komentare/
https://www.csfd.cz/film/651342-na-noze/komentare/
https://www.csfd.cz/film/625651-doktor-spanek-od-stephena-kinga/komentare/
https://www.csfd.cz/film/248637-ircan/komentare/
https://www.csfd.cz/film/332773-le-mans-66/komentare/
https://www.csfd.cz/film/603904-manzelska-historie/komentare/
https://www.csfd.cz/film/723569-portret-divky-v-plamenech/komentare/