Oblíbené seriály (7)
Kobra 11 (1996)
Ajťáci (2006)
Perníkový táta (2008)
Skvělý, originální a neuvěřitelně napínavý seriál. 85%
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Co mě nejvíce vadilo, tak jsou některé digitální scény na zeleném pozadí, ale jinak se jedná o skoro dokonalý seriál o mafii, kde je vše co k tomu potřebujete. Skvělá atmosféra, stylizace, hudba, děj a hlavně napínavý a nenudící příběh. Takhle bych si představoval Kmotra. 85%
Comeback (2008)
Liga snů (2009)
Pohodový seriál, který by bez Jona Lajoieho byl poloviční. 85%