Poslední recenze (9)
Haepiniseu (2021) (seriál)
Na začátku se řekne, že se všichni poučili z Covidu a proto dělají společné schůze v tělocvičně se skleněnými dveřmi :-). Nikdy bych ale nevěřila, že budu mít seriál, který budu moci doporučit svým feministickým kamarádkám se slovy " on zachraňuje ji, ona zachraňuje jeho a je to v dokonalé rovnováze, ani ty tam nenajdeš problém". Musím ocenit poměrně originální nákazu a přístup k ní. Je pravda, že když se nad tím člověk moc zamýšlí, tak to má jisté díry, ale sakra těšila jsem se na to tak moc, že jsem spoustu dílů viděla bez titulků a pak znovu s titulky ve 2 hodiny ráno. Uznávám, že je tam pár chvíle, které by se daly výstřihnout, ale ve výsledku motivace postav naprosto dávaly smysl a.... Končím. Dál už by byly jen spoilery.
Čističi vesmíru (2021)
Ve zkratce korejská verze Firefly nebo Cowboy Bebop.... Které miluju. Je to moc povedený kousek, s krásným vizualem a velmi zajímavými postavami. A proboha jak ta malá je roztomilá. Ten film vyšel dnes, tak tohle je jen první zpráva pro vás, ať na to kouknete. Přínosnější komentář napíšu, až to zpracuji :-)
Kingmaker: The Change of Destiny (2020) (seriál)
Začátek vypadal velmi nadějně. Je moc pěkné vidět v kdramatech chytré a zajímavé ženy, které jen pasivně nepřijímají svůj „osud" (s tímhle slovem se budou ohánět v každém díle, tak se na to připravte. Jakože je to i v názvu :-) ). Proč to ale proboha má 21 dílů. Posledních cca 6 dílů to dost sráží dolů, ale i přesto to byla docela zajímavá podívaná.