Deníček (66)
Michele Hicks
Twin Falls Idaho
Michele Hicks
...
Grace is gone
Film, který mi velmi připomněl mou srdcovku "In America"... Nejen báječnými výkony holek, ale i nesmírně civíilním projevem Cusacka.
Kaisa
Tohle nelze nemít rád :)
"To jsou sobi, Kaiso.
Cos myslela, že to je - vlci?"
"Vlci s parohy?"
" Jsou to divoký zvířata."
"Nemusíš být naštvaná."
"Ty a tvá posraná příroda...
V týhle zemi je příliš mnoho
posraný přírody, je to příšerný."
Krásný film o mrazivé chorobě..
Ou...
Krásný film o mrazivé chorobě
Podobná destrukce mladého lidského života mě nikdy nepřestane "fascinovat" a to jsem se tím setkal už tolikrát.
Noruei no mori
Přijde po jedné z nejlepších knih, kterou jsem právě dočetl i skvělý film?! Moc tomu nevěřím. Jsem zvědav na Midorinu živelnou spontánnost. Báječná postava...
Nejzaslouženější Oscar 2014...výborný song "Let it Go"
Výborné a nakažlivé
po ránu :)
pro mě nejzábavnější scéna celého Frozenu. Jo, takhle vypadá ráno téměř každý, i princezna...
Whale Music
Rocková Beauty and the Beast po Kanadsku :) Ohromně příjemná a odpočinková záležitost. I za málo peněz, hodně muziky.
2014 Top zážitky...
Leden
1) Štvanice
2) První den zbytku tvýho života
Kino - Špinavý trik
Únor
2) Whale Music
Březen
3) Dobrodružství Barona Prášila
Kino - Noe
Duben
1) 37,2 po ránu
Květen
1) Brodeuses
3) Mzda strachu
Kino - Godzilla
Červen
1) Badland
2) Alfie
Kino - Na hraně zítřka
Červenec
1) Aberdeen
3) Ogro
Kino - Úsvit Planety opic
Srpen
1) Výslech
Kino - Kouzlo měsíčniho svitu Bonus - You're the Worst
Září
Kino - Sin City : Ženská, pro kterou bych vraždil
Říjen
Kino - Divoké historky
Dream Person
.
Véronique Je t'aime ...
Iréne Jacob
To nejlepší z filmu za rok 2013
1) In America
5) Ben Hur
7) Starlet
8) Carrie
9) Keane
10) Štěstí
A největší tři TOP kino zážitky
3) Hunger Games: Vražedná pomsta
A závěrem herecká hvězda a režisér roku
1) Iréne Jacob
Bonus - Seriál Once Upon a Time
A teď jen doufat, že filmový rok 2014 bude stejně úspěšný na kvalitní podívanou jako tento :)
Parádní dvojka, hlavně Billie
A nějak si nedokážu představit pokračování bez nich...
Ve Storybrookeu bylo a ještě bude krásně...
...a co teprve Karkulka :)
Moje nová a absolutní seriálová závislost :)
...a hlavně ta Sněhurka
Co sledovat...
V následujících dnech, týdnech, měsících ... letech :) Bych čas, který jsem ochotný věnovat lelkování u bedny věnoval.
Hollywoodským 90' (mé nejmilovanější filmové období) - žánrově zcela neomezeně.
Francouzské nové vlně (filmy po roce 2000 s lehkou ignorací komediálního žánru)
Soudobým kinohitům (přes fakt, že mě většina nudí, ale prostě jsem zvědavý)
Československému filmu (60 - 70 let)
Fantasy, animované snímky a pohádky díky nimž se dokážu přenášet o několit let nazpět. Mám rád infantilitu :)
Japonskému filmu (od Kurosawy po současnost)
Anglickým kostýmovkám 18 - 19 století
Americkému nezávislému filmu posledních let
Období klasického Hollywoodu (staré dobré časy)
Osmdesátkovému braku i nebraku.
Lehce provokativní (možno samoúčelně) snímky s lehce erotickým nádechem (Deník Nymfomanky, Klip, Šípková Růženka)
Filmy o psychických poruchách a prostředí psychiatrie.
A cokoliv včetně braků, kde se vyskytují moje TOP herečky a herci :))
A z tvůrců bych rád svou pozornost zaměřil k dosud relativně opomíjeným
Ingmar Bergman, Robert Redford, Richard Attenborough, Sydney Pollack, William Wyler, Wim Wenders
Kelly Macdonald, Mélanie Laurent, Richard Burton, Kristin Scott Thomas, Daniel Day Lewis.
Čímž budu patrně ignorovat.
Seriály, Jihokorejský film, romantické a jiné komedie, Severskou kinematografii (svatá výjimka Lars), filmy s politickou tématikou, Itálii a Balkán, životopisné snímky, americké filmy o smrtelných nemocech a handicapovaných, Bollywood, filmy o homosexuálech (lesbičkám se bránit nebudu) a průměrné filmy :))
2013 TOP zážitky...
Leden
1) Štěstí
2) Keane
3) Simone
Kino - Mistr Opakovaná projekce - Základní instinkt
Únor
1) In America
3) Argo
Kino - Nádherné bytosti
Březen
1) Elina
2) Sekretářka
Kino - Mocný vládce Oz
Duben
1) Maratónec
3) Manderlay
Kino - Vedlejší účinky Opakovaná projekce - Mechanik
Květen
Kino - Velký Gatsby Opakovaná projekce - Osvícení
Červen
1) Psycho
Kino - Muž z oceli Opakovaná projekce - Tahle země není pro starý
Červenec
Kino - Osamělý jezdec
Srpen
3) Zimní spáči
Kino - Kick - Ass 2 Bonus - Ben Hur
Září
1) Mary Poppins
Říjen
1) Carrie
2) Podezření
3) Vyvrhel
Kino - Zmizení Bonus Once Upon a Time (TV seriál)
Listopad
1) Před úsvitem
Kino - Hunger Games: Vražedná pomsta
Prosinec
2) Truman Show
Kino - Hobit - Šmakova dračí poušť
To nejlepší z filmu za rok 2012
2) Poslední dny Sophie Schollové
6) Mořská víla
7) Pampeliška
8) Rozchod
10) Hořký měsíc
A největší tři TOP kino zážitky
1) Temné stíny
2) Expendables Postradatelní 2
A závěrem herecká hvězda roku
A teď jen doufat, že filmový rok 2013 bude stejně úspěšný na kvalitní podívanou jako tento :)