Poslední recenze (7)
Králíček Jojo (2019)
5 je málo
Insidious: Poslední klíč (2018)
Áno, toto je presne ten druh filmu, ktorý môžem. Je pravda, že predchádzajúce diely boli premyslenejšie a o kvapku desivejšie, no aj tak som si ho užil. Ale pekne poporiadku. Prvá polovica na mňa dokonale fungovala. Temné prostredie, postavy, príbeh. Súhra hudby a ľakačiek ma držala v napätí prakticky od prvej minúty. Nehovoriac o momente, kedy prišiel na scénu hlavný démon s jeho desivou vizualizáciou a veľkým filmovým potenciálom. Druhá polovica bola žiaľ o niečom inom. S postupne vrcholiacim dejom, sa napätie (paradoxne) nepriamo úmerne vytrácalo. Je škoda, že démon takýchto rozmerov bol zahnaný v podstate bez akéhokoľvek boja, a to jediným lampášom. Mohli sa mu v závere dôkladnejšie povenovať, prepracovať jeho “príbeh” a dať divákovi viac odpovedí :) 60%
Máří Magdaléna (2018)
Názov napovedá, že film sa mal primárne orientovať na životnú cestu Márie Magdalény. Bolo tomu tak asi prvú pol hodinu, kým neprišiel na scénu Ježiš a svojim príbehom neodstavil Máriu na vedľajšiu koľaj. Ani som sa nenazdal a opäť som plával v klasickom príbehu Ježiša Krista a jeho posledných dní, ktorý z hľadiska svojho spracovania nebol oproti ostatným verziám ničím výnimočný. Chýbali mi živšie dialógy, napätie a aspoň malý kúsok akcie, ktorý by zabránil tomu, aby som v kine nezaspával. Veľká nuda. Viac ako dve hviezdy tomu nedám.