Poslední recenze (130)
Šógun (2024) (seriál)
Nebolo to zlé, ale po prvých troch čtyroch dieloch to tak nejak vyšumelo. Držať sa viac predlohy by bolo určite lepšie... starší seriál je podľa mňa lepší.
Hrozba smrti (2024)
Štyri sú asi moc, ale v dnešnej akčnej biede z gauča a s miskou zmrzliny... a trochou nadhľadu...
Bodyguard na volné noze (2023)
Škoda je, že keď už Morel točil kravinu, nedal aspoň dobrú akciu - lebo tú keď chce, tak vie. Poľahčujúca okolnosť je, že vonku akurát pršalo, svojím spôsobom to občas trošku vtipné bolo, Slejter si štekol, Cenovi tá sebaparódia (nie len tu) celkom ide a neprehliadnutelný Raba je taká lacnejšia alternatíva za Gogginsa. Skrátka z gauča za dve.