Recenze (1 301)
Prokletý ostrov (2010)
Nemám rád filmy, které předstírají na první pohled něco jiného, než se nakonec ukáže. Já to totiž vůbec neumím prohlédnout, ale popravdě je mi to úplně buřt. Kdyby to bylo doopravdy o vyšetřování a tajných experimentech, tak super. Ale že je to ve skutečnosti pouhé předstírání bludů, tak s tím běžte někam. 3-*
Perníkový táta - Série 4 (2011) (série)
Nebýt luxusního finále, tak bych hodnotil níže než předchozí sérii. Walter už začal být trochu nevyrovnaný a zároveň otravný. 4+*
Perníkový táta - Série 3 (2010) (série)
Zase o něco lepší. 4+*
Posedlý (1982)
Mohlo to být lepší, ale zároveň i horší a já to teda čekal horší. Nakonec se to dalo úplně v pohodě. Občas nějaké vtipné momenty, herecké a jiné výkony ušly. Jak oni to v těch osmdesátkách dělali, že do teen komedií vždycky našli tak pěkná děvčata. To má u mě taky bod. 3-*
Rudý kapitán (2016)
O čem to jako mělo být? Už od začátku úplně nelogická smršť. Ztracený jsem byl jak nikdy. A ten dabing měl znamenat co jako. Někdo mluví normálně, někdo je předabovaný. Znělo to strašně. Dobové kulisy minimální. Asi to mělo působit drsně, ale když to nedává smysl, tak je to leda tak k vypnutí televize. 2-*
Kruh (2002)
Chytlavé hned od začátku a byl jsem tak docela natěšený na solidní horor. Jenže jakmile se začne pátrat po té holce, tak veškeré napětí nebo snad i strach je pryč. A nezachrání to ani holka vylézající z televize. Navíc ani není vidět, jak vypadal ten chlap v křesle a konec to vlastně taky nemá. 3+*
The Mandalorian - Season 3 (2023) (série)
Každá epizoda vynikající, některé přímo excelentní. Jak pokaždé jiným příběhem (třeba odbočka s droidy), tak změnou prostředí. Tak jsem pravil. 5*
Perníkový táta - Série 2 (2009) (série)
Konečně více vaření a s tím spojených potíží. Takže mnohem lepší. 4*
Perníkový táta - Série 1 (2008) (série)
Doufám, že se to ještě rozjede. Prý to má být skvělé, ale zatím nevím teda. Lepší průměr. První dva díly docela dobré, ale potom už převažují rodinné kydy. 3+*
Ahsoka - Season 1 (2023) (série)
Špatné to rozhodně nebylo, ale sráží to hodně charaktery postav. Ahsoka je tak hrozně slaboučká, nedokáže si poradit s inkvizitorem a ani s nějakou učednicí. Sabine je vyloženě na dělo, někoho tak stupidně důvěřujícího jsem snad ještě neviděl. Prostě kráva. Ezra je pořád malý kid, co nepotřebuje světelný meč, ale stačí mu Síla. Tak určitě. Záporáci vcelku ušli. Moc se mi nelíbily ani souboje se světelnými meči. Nějaké pomalé jak šermování. 4-*