Recenze (21)
Pečení na neděli (2021) (pořad)
Po dlouhé době příjemný pořad tohoto rázu
Velkej biják (2007)
Tohle je přesně ten typ filmu, na kterej musíte koukat totálně zhulený, nebo aspon s partou lidí který se smějou úplně všemu, nehledě na to, jak moc to vtipný je (v tomhle případě spíš není)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Příjde mi to jako strašná blbost bez hlubšího příběhu, hlavní role nijak nezaujaly. Jediný pozitivum na tom všem snad jsou docela ucházející efekty. Tenhle snímek si zaslouží max 2-3 hvězdy nehledě na to, jestli se jedná o svět Harryho Pottera nebo ne. Je to prostě přeceněnej film, kterej sice útočí na nadšence tohohle žánru, moc povedený to ale není.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Jedna hvězna za Harley a to ještě přehánim... žádnej děj nevyužitej potenciál a bože jak moc mě sraly postavy je až neuvěřitelný. 70% rozhodně neodpovídá realitě
Šťastný nový rok (2019)
Dobře dobře kde jenom začít. Hudba jak z německýho romantickýho velkolepýho filmu, předabovávat slovenskej film na českej bylo, je a vždycky bude zlo a bože ten příběh je tak hloupej že se až divim že se to vůbec dostalo do kin. Poprvý můžu říct že bych radši sledovala jak někdo dělá díru do zdi. Hvězda je za snahu za nic jinýho to bejt ani nemůže
Coco (2017)
Jednoduše mi to vehnalo slzy do očí. Úžasně natočené a napínavé s výbornou zápletkou. Jednoznačně jeden z nejlepších filmů poslední doby
Špindl (2017)
Nemám problém tomuhle dílku dát 4 hvězdičky. Bavila jsem se a to je hlavní
Hrdina až do konce (2017)
Tohle bylo něco úžasnýho. Laura je úžasná herečka myslím si, že by si zasloužila víc rolí. Sam předvedl vynikající výkon prostě naprostá bomba
Tos neviděl! (2017) (pořad)
Opravdu nevím, jestli je to mnou a nebo jsou v tv už opravdu jenom sračky
matka! (2017)
Úžasný film, přesněji řečeno, nejlepší jaký jsem v poslední době viděla. Určitě stojí za to vidět a zjistit, jak to vlastně v bibli stojí. Úžasná atmosféra podtrhovala výborný herecký výkon nejen Jennifer Lawrence