Poslední recenze (276)
Prázdniny s Broučkem (2024)
Hromádka klišé (cokoli tam začne, okamžitě víte, jak se to bude vyvíjet a jak to skončí) a přesto (nebo právě proto?) celkem osvěžující... Jednak jsou to trochu jiná klišé než všude okolo (detektivky a vztahovky) a jednak můžete totálně vypnout mozek, nic neřešit, na nic nemyslet, jenom relaxovat s neagresivní kulisou...
Lesní vrah (2024)
Skoro jako hraný dokument, rekonstrukce posledního období před činem (podtrženo i zvukovou stránkou - téměř výhradně z ruchů a bez hudby). Soustředěné na jednoho jediného osamoceného člověka a tudíž i skoro beze slov (trpěl možná různými obsesemi, ale samomluva mezi ně nepatřila). Ve výsledku ale všechno to mlčení zůstává prázdné. Autoři se bohužel nepokusili žádný motiv ani naznačit, a vypadá to, že ani hledat. Jakoby jen bezradně přešlapovali a všechno nechali na divákovi...
Gump - jsme dvojka (2024)
Velmi velmi řídký odvar z jedničky. Až do vydání knihy naprosto marný film (asi jako když z vtipu na dvě věty uděláte 500-stránkovou bichli). Křečovitý Krajčo, který nedokáže jednu scénu zvládnout v přirozené poloze. Děsně se to vleče - pocitově minimálně dvojnásobný čas. Nebýt toho pozitivního poselství, tak rovnou do koše...