Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hokejový reprezentant Rosťa Beran (Vladimír Polívka) je borec každým coulem. Žije v luxusním bytě, má rychlé auto a spoustu mladých milenek v duchu hesla: Nad třicet let neberu! Peníze a titul mistra světa mu dávají báječný pocit nedotknutelnosti a nadřazenosti. Ale nic netrvá věčně… Nečekaný kolaps v posteli s krásnou blondýnou udělá za Rosťovou bohorovnou pohodou tlustou EKG čáru. Transplantaci jeho nového srdce povede přísná lékařka Magda (Petra Hřebíčková), se kterou kdysi strávil jedinou noc a už se jí nikdy neozval. Dluhy z rozmařilého života navíc Rosťu připraví o poslední korunu a jediné, co mu ze slavného života zbude, je medaile mistra světa, kterou pro něj zachrání bývalý manažer a kamarád (Vojtěch Kotek). Rosťa v sobě musí najít novou životní energii, optimismus a odvahu začít znovu od nuly. Pomáhá mu především Jindřich (Jan Cina), seriózní a zodpovědný chlapík, který sám vychovává šestiletou dcerku, má zlaté srdce a i když Rosťu nejdřív upřímně nesnáší, brzy se z nich stanou nejlepší přátelé. Rosťa s překvapením zjišťuje, že život obyčejných smrtelníků může být stejně nádherný a jedinečný, jako láska k té pravé ženě nad třicet… (CinemArt)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (27)

Olík 

všechny recenze uživatele

Tomáš Hoffman se stává takovou sázkou na jistotu…..můžeme očekávat veskrze romantickou komedii, která nebude vyloženě propadákem, jakými jsou například tematicky podobné kousky Milana Cieslara, ale zároveň laťka nastavená jím produkovanými Ženami v běhu přeskočená nebude. Poslední Hoffmanovu positive marmeládu jsem viděl v kině……nachos, cola, manželka vedle…..takže dejme tomu…..ale z pohodlí domácího gauče bych zřejmě začal mít připomínky. Proč mi celé dění okolo připadalo až přespříliš cílené na ženské pohlaví? Proč Polívka mladší víc pasuje ke své filmové dceři, než Petře Hřebíčkové?  Proč režisér dokola oslovuje stále stejné herce? Proč se průběhem vytratil veškerý humor na úkor vlhkých kapesníčků? Proč? Proč? Proč? Neurazilo - nenadchlo, ale možná by bylo načase přestat se točit v romantickém začarovaném kruhu a poohlédnout se taky po jiné látce. ()

Rimsy 

všechny recenze uživatele

Cíl v podobě moralistické feel-good komedie o proměně jednoho hajzlíka a nalezení pravé lásky se v mezích oddychové zábavy a nulového očekávání snad i daří naplnit. Pomáhá tomu i profesionální vizuální stránka zdůrazňující fotogenické pražské lokace a patrná je i schopnost působivě nasnímat jednotlivou scénu. Celkový příběh však osciluje mezi banalitou a bizarností a divácký zážitek shazuje do tuzemského žánrového průměru. Vrcholem zmaru je pak nepochopitelně vložená montáž záběrů z filmu, zatímco na podkresu hrají Chinaski. Cesta vstříc divákovi nekončí vždycky dobře. Více zde. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tomáš Hoffman je režisér, který dokázal filmem Bezva ženská přilákat hodně lidí do kina a získat i mé sympatie, bohužel v tomto filmu jsme se nepotkali. Především mě prostě nehrál ten věkový rozdíl hlavních představitelů. V realu jsou od sebe 10 let a v tom filmu je to cítit, Vladimír Polívka vypadá velmi mladě a s ohledem na zápletku i když mu filmu přidali to vypadá, že hlavní událost příběhu se stala v jeho dětském věku což není jení boj co jsem s filmem měl. Druhý je neskutečně ohraný stereotypní náhled na chlapské postavy v českých romantických komedií. Věřím, že Tomáš umí režii o hercích dokonce nepochybuji a i tady hrají v rámci možností dobře. Vláďa Polívka herecky zraje, ale panebože ten scénář, to je obecně největší slabina tuzemské kinematografie, o to víc mě mrzí, že v současné době vidím ve filmech i v divadlech, že hereckého talentu tady máme opravdu strašně moc, ale i tento žánr by měl mít vyšší ambice, než jen "natočit, , vymyslet pár fórů, vydělat, další prosím" . Hele, umělci myslím to s Vámi dobře, nenasírejte se a víc ty scénáře řešte a vy herci taky tlačte na scénaristy, režiséry ať se tady máme v kinech krásně, kurva fix. ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Největší slabinou filmu je vyloženě pitomý děj, nad jehož některými aspekty zůstává rozum stát. Chlapáckému hokejistovi je po infarktu transplantováno ženské srdce, takže se pochopitelně stane empatičtějším a začne se aktivně zajímat o pletení a vaření marmelád. Zamiluje se do doktorky, která mu tu transplantaci prováděla, ale zároveň se začne tajně scházet i s její dospělou dcerou. A rozhodne se zjistit identitu dárkyně a nastěhuje se k jejímu ovdovělému manželovi, aby jejich šestiletá holčička mohla v jeho hrudi poslouchat maminčino srdíčko. --- Postavit proměnu hlavního hrdiny z ješitného sexisty na postavu hodnou sympatií diváků z větší části na tom, že se mu v důsledku vpravení orgánu patřícího zesnulé ženě do těla významně posílí ty aspekty jeho osobnosti, které tvůrci filmu považují za typicky ženské, vyznívá dost obludně. Naštěstí jeho charakterová přeměna není hlavním tématem filmu, tím je těžkopádná a nevěrohodně působící romantická linie, která vrcholí jednou z nejkřečovitěji realizovaných sérií závěrečných zvratů v historii českých komedií. Pozitivum je, že místy je se čemu zasmát a řemeslné zpracování je v rámci žánru nadstandardní, když si člověk odmyslí zcela generickou hudbu a chvílemi i chyby v návaznosti mezi scénami. ()

fuxoft 

všechny recenze uživatele

V 80. letech natáčeli ve společnosti Cannon Films imitace, které se přesně držely šablon akčních blockbusterů a slušně vydělávaly, protože se líbily akcechtivým mladým mužům, kteří se viděli v Chucku Norrisovi a Van Dammeovi. "Sladký život" je ekvivalentním filmovým produktem pro ženy ve středním věku. Nepochybuji, že bude mít velký úspěch. Rozhodně je profesionálněji natočený, než většina podobných českých napodobenin, ale je to především mechanicky vyrobený produkt. ()

Galerie (17)

Reklama

Reklama