Oblíbení režiséři (10)
"Nejlepší tvůrce všech dob?"
Nolana beru jako Kubricka tohoto století. Zkouším najít nějaké slabiny, ale to by bylo asi dost zbytečný.... Dokonalost sama o sobě.
Nejoblíbenější filmy: Memento, Počátek
"Muž tisíce barev"
Wes má svůj svět a jako u případu Aronofskyho, ne každý mu může přijít na chuť, ale pro mě je to dokonalost sama.
Doufám, že i nadále mi bude přinášet požitek v podobě barevně fantaskní scény spolu s vymazleným dialogem.
Nejoblíbenější filmy: Darjeeling, Život pod vodou
"Kanadský umělec"
Jako největší přednost beru hru s barvami a stínem a skvělé vyprávění příběhu. Jeho filmy nebývají jednoduché a většinou v nich zaryje nějakou malinkou myšlenku k zamyšlení, takže ano správně... ty popcorny vraťte zpátky!
P.S.: Enemy je skvělý!!!
Nejoblíbenější filmy: Enemy, Blade runner 2049
"Ten, co už tu s námi není"
Jeho filmy jsou skvělé a ať už se jedná o jakýkoliv žánr, tak to zvládne bravurně. Je to zkrátka mistr režisér!
Nejoblíbenější filmy: Osvícení, Spalující touha
"Šéf mafie"
Občas by mohl zkrátit stopáž filmu.
Nejoblíbenější filmy: Prokletý ostrov, Gangy New Yorku
"Ten, kterého jsem si zapamatoval díky kamerovým záběrům"
Ritchie se mi v poslední době prokousal pod kůži a to díky jeho stylu točení, které se mi neuvěřitelně líbí.
Nejoblíbenější filmy: Podfu(c)k, Král Artuš
"Krev je jeho druhé jméno"
Snad tu ani nemusím nic psát. Každý, kdo ho zná, ví jaký tento člověk je. Epické rozmanité scénáře s dokonalými závěrečnými scénami jsou také jeho přednost.
Nejoblíbenější filmy: Pulp Fiction, Osm Hrozných
"Všestranný režisér"
Tomu muži dejte cokoliv, on to nějak zvládne!
Nejoblíbenější filmy: Sedm, The social network
"Biblický psychopat"
Není nad to mít v top 10 jednoho psychopata! Tohoto člověka nejspíše hodně lidí nechápe a nelíbí se jim jeho tvorba, ale pro mě je to režisér, který velice dobře rozumí tomu, co točí a skrze skvělou až psychotropní atmosféru to do vás pere o sto šest.
Nejoblíbenější filmy: Requiem za sen, Matka
"Světlo a láska k životu předávaná skrze filmy"
U všech jeho filmů žasnu nad skvělou kompozicí. Zároveň záběry přírody doplněné o hluboké myšlenky mi přinesly nejeden pocit zamyšlení. Miluji filmy Malicka a jeho filosofický záměr.
Nejoblíbenější filmy: Hidden Life, The New World