Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Záběr po záběru, scéna za scénou...miluju tuhle pouť a jdu s nimi. Cesta jde pořád dál a dál.
Temný rytíř (2008)
Pakliže se řekne A, je třeba i říct B. Pakliže se řekne Nolan, je třeba říct "genialita".
Americká krása (1999)
Sometimes there is so much beauty in this movie, that i feel like i cant take it. Like my heart´s going to cave in.
Útěk do divočiny (2007)
Silná jízda, plná silných momentů Finále asi nikdy nezapomenu stejně jako hutnou atmosféru a mrazení v zádech při objevování Alexových stop... +++ Noc přešla a ráno je stejně mrazivé jako večer. Bezútěšné se špetkou naděje na obzoru. Sean Penn natočil neuvěřitelně silný, až revoluční film.
Klub rváčů (1999)
Tenhle film, tahle kniha, tenhle režisér, tito herci, tento příběh, tato muzika, tento střih...tahle pachuť, kterou máš den, dva dny,tři dny,čtyři týdny, celý život v puse je nezapomenutelná. Vím to, protože Tyler Durden to ví.
Romeo a Julie (1996)
Neuvěřitelně pohlcující koncepce staré mluvy, moderních postupů (občas až šílený střih), krásné ženy, krásného Leonarda, skvělé muziky a hrsti drobných nápadů navrch. Kvůli kvalitě ripu mám bohužel druhou půlku zprostředkovanou za trochu spartánských podmínek, ale přesto a minimálně do dalšího shlédnutí za 5./druhé podívání/ Dechberoucí.
Bellflower (2011)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
To je tak hrozně skvělé.
Sociální síť (2010)
// tři shlédnutí, přečtení scenáře, přečtení fincherovo biografie...tak dlouho mi trvalo než jsem si objevil nového krále jeho filmotéky
Karamazovi (2008)
// 4* , začínám přemýšlet o tom, že vystřihnu scénu s loutkou a postavím hereckému ansáblu sousoší .)