Poslední recenze (1 813)
Star Trek: Discovery - Life, Itself (2024) (epizoda)
Tak jsme si zaplakali doufám naposledy. Poslední tři řady Disco byly pro mě něco na způsob masochistického sebemrskačství. Bylo to strašné, ale svým úchylným způsobem jsem chtěl vědět, jak dopadne. To že to dopadlo jako vždy - sračkou - bylo jasné. CGI a vlastně zakončení toho "epického" dobrodružství za Předchůdci, bylo ještě jakž-takž. Ale jakmile se přidal epilog, chtělo se mi blinkat. Tenhle seriál je hnusným parazitem na legendární značce. Never more P.S.: Ty první dvě řady byly ještě docela fajn a snesitelné, abych nebyl úplně za kritika.
Godzilla Minus One (2023)
Dost možná nejlepší Godzillovská adaptace vůbec. Jamazaki ukazuje, že i s relativně malým rozpočtem (no těch 15 mega je prý málo, prý to stálo o mnoho více) rozehraje velké divadlo s nasranou příšerkou z hlubin. CGI opravdu na hollywoodské úrovni a malá dramata hrající někde dole dokazují, že Japonci se s druhou světovou stále nějak nedokáží srovnat. Místy dost napínavé. Velký palec hore. 80%
Shazam! Hněv bohů (2023)
Jako takhle, má to místy fajn hlášky, místy fajn CGI, ale na druhou stranu je to místy k uzoufaní nudné a místy taky hnusné CGI triky. Helen Mirren a Lucy Liu si sem přišly obě pro výplatu důchodu a tak jediné pozitivní světlo je roztomilá Rachel Zegler. Jinak opravdu mi neni 12, abych z toho radostí stříkal. Prostě takový generický DC superhero film, na který brzy zapomenu. Na druhou stranu jsem se vyloženě nenudil. Takže takových pěkných 50 %. Nic víc, nic míň.
Poslední deníček (3)
Králova řeč
Tak mi při sledování tohohle filmu došlo, jak kouzelná je britská angličtina. Shit, Shit, Shit... :-))