Recenze (8)
Zpívej 2 (2021)
Na to že je to film pro děti a opravdu nenávidím "muzikály" a zpěv ve filmu, tak se mi to celkem líbilo. 55%
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
70%
Tlapková patrola ve filmu (2021)
KINO BENEŠOV - souhlas, pro děti super "akčňák" pro dospělé samozřejmě ne moc zajímavá podívaná, ale má to příběh a je to hezky zpracovaný. 50%
Plivu na váš hrob (2010)
Nemam rad takovyhle filmy, je to hnus... ale dobrej ;) 60%
Carrie (2013)
Ta plesová scéna byla přehnaná, 50%
Nenasytná Tiffany (2015)
Mám hodně smíšené pocity, je to něco nového, je to s českým obsazením, super výkony, nápad i provedení ale... Ale něco mi tam chybělo, možná za mě né moc dobře vygradovaný konec filmu, možná nedostatečné vysvětlení kolem toho všeho, pro mě takovej lepší průměr. Rozhodně neurazí ale že by nějak moc nadchnul, to také ne... Za shlédnutí ale stojí !
Nevyhrožuj (1996)
Jo, je to blbost, né že ne, ale táááák moc zábavná ! Když sem to viděl poprvé, myslel sem že umřu smíchy. Postupem času a všemožnými dabingy to ztrácelo na kvalitě, ale věřím že určitě pobaví. Za mě TOP
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Ze začátku jsem byl opravdu nadšený, děj gradoval čím dál tím víc, čím dál tím lépe, ale konec filmu mě nestučně zklamal... Popravdě nevím co sem očekával, nechával sem se unést, ale konec jakoby tam pořádně nezapadal, nebo alespon mě tam pořádně neseděl... Jestli to byla příprava na další pokračování, nebo jen nebylo jak film "ukončit" ? Nevím, hodnotil bych lépe, takhle průměr, 3 z 5ti