Poslední recenze (271)
Oppenheimer (2023)
Tříhodinový Nolan fakt není můj šálek ničeho. Takovýho tlachání. Zcela upřímně, kdyby se to střihlo o 90 minut, bylo by to super. Dávám tři hvězdy prakticky jen za středovou pasáž, zejména část s testovacím výbuchem, jinak bych to prospala úplně.
Most - Série 1 (2011) (série)
"Saga Norenová, policie Malmö." Ach, škoda, že už nejsem telefonní operátorkou. Přísahám, že bych se tak s chutí představila. Tuhle větu uslyšíte v každém díle "neuvěřitelněkrát" A právě Saga ..... a ten sever .... a ten feel ala Sedm, kterej mi, aniž bych to věděla, tolik chyběl, má na svědomí to možná lehce napálené hodnocené. Upřímně to není na plných pět, objektivně, ale za mě ano. Já mám totiž novou závislost.
Švýcarák (2016)
To je ale děsnej bizár, tehleten Švýcarák. Ocení ho jen velmi malá skupina diváků. Dost možná ho oceňuju skoro jen já. Ale upřímně, pro švýcaráky jsem měla vždycky slabost. Ne, vážně, v traileru se píše - nic podobného nikdy neuvidíte. Souhasím a nevím jak lépe to popsat. Pro mě je to jeden velkej úlet, úlet o naději a fakt zvláštním přátelství.