Recenze (101)
Ad Astra (2019)
Brad Pitt se vydal za vlastním Kurtzem na okraj galaxie. Pro McBridea možná trýznivá mise, pro diváka díky Richterovi a van Hoytemu však naprosto úchvatná.
Mein Bruder heißt Robert und ist ein Idiot (2018)
Robert asi těžko bude jediným idiotem, který má co dočinění s tímhle filmem.
Vetřelec: Covenant (2017)
The best fingering scene in the history of film.
Líná zátoka (2016)
"Kdyby blbost nadnášela, vznášíte se jak holubička!" Tady tato památná věta platí doslova.
Anomalisa (2015)
Další z filmů, kde se postarší tragéd topí v depresi, protože má neoprávněný pocit, že svět a lidi kolem něj nejsou tak skvělí jako on a všechno je mu málo. Tak se pateticky ožere, najde holku, která ho (z nějakého nepochopitelného důvodu) obdivuje a má tak nízké sebevědomí, že by asi pro něj udělala první poslední - a hele, na světě je prý hned líp. Film jsem protrpěla v naději, že tohle Kaufman nemyslí vážně a na konci bude nějaký zvrat či alternace, ale tam jsem se jen dozvěděla, že přivézt z pracovní cesty dítěti hračku ze sex shopu je úplně chill. Se divím, že v depresi z toho chlapa spíš není celá jeho rodina. Zkrátka a dobře, tenhle žvást se může jít i s celým "zajímavým zpracováním" bodnout.
Všechno, co mám (2015)
Upřímně, tak rok zpátky jsem si byla skoro jistá, že by se tenhle film mohl dostat do letošního award race a poté, co kolem něj všechno utichlo, jsem si říkala, že to bude kvůli Carol, která už sama zachránila akademii od #OscarsSoStraight. Pravdou nicméně je, že tenhle film není žádný zázrak. Hlavním esem je samozřejmě tématika diskriminace, ale zpracování není ničím originální. A je možné že Julianne a Ellen mají lepší chemii mimo kameru než před ní?
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Animák, který nás učí to, že (snažit se) být tolerantní je fajn, ale všechno se beztak vyřeší jenom tím, že ten, kdo je "jiný", se změní. Scénáristi jsou asi ze stejné doby jako Vlad, ne?
Purpurový vrch (2015)
Emily Brontë would watch the shit out of this.
Kód Enigmy (2014)
Vlastně takové volné pokračování Královy řeči :)
Pořád jsem to já (2014)
"What was it about?" "..Love"