Recenze (286)
13. komnata - 13. komnata Dalibora Gondíka (2013) (epizoda)
Vcelku jeden ze solidních dílů i když místo epilepsie to spíš vyznělo jako psychická nevyrovnanost.
Nováci (1995) (seriál)
Naprostá ztráta času aneb produkce TV Nova.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Bohužel málo který Český seriál stojí za podívání. Je toho plná televize a člověk aby přepínal programy a hledal něco normálního. Tento TV seriál je naprosto nezáživný a děj se motá stále dokola, doktoři neuvěřitelně dementní a zábavnost za hranici trapnosti, Cílová skupina pro tento seriál jsou snad jen ženy všeho věku a hlavně matky (tímto nechci nikoho urazit). Bohužel co nový seriál v ČR to pěkný hovadina.
V zajetí démonů (2013)
Tvůrci nenechali nic napospas a vyždímali naprosto všechno v a jedná se o špičkový Horor. Žádné krvavé paskvily ala Hostel, ale perfektní psycho horor s démony..
Zásilka (2013)
Velmi příjemná podívaná na chodící mlátičku Steveho Austina. Je jisté , že ne každý se mnou bude souhlasit ale byla to naprostá oddechovka. Hodně scén těžce přitažených za pačesy, spousta přestřelek, vtipných dialogů a hlavně rvačky jak na běžícím páse. Za mě rozhodně 5/5.
Slunce, seno, slanina (2013) (pořad)
Hrozná matlanina, kterou producenti TV JOJ vymysleli aby měli čím zaplácnout čas a na čem se narýžovat.
Berserk: Ógon džidai hen II – Doldrey kórjaku (2012)
Druhé pokračování mne nenechalo chladným a opět naprosto špičkové pojetí. Připadlo mi, že se o něco i zlepšila animace a svižnost snímku oproti prvnímu dílu této trilogie lehouce zvolnila. Jen mi tam poněkud chybělo vyjádření Gutse o jeho snech když jsem se dočetl, že chybělo 15 minut se scénou, jak Guts na pahorku povídal o snech lidí v jejich ležení.
Berserk: Ógon džidai hen I – Haó no tamago (2012)
Nalezeno úplným omylem a velmi příjemné překvapení. Zhltnul jsem celý snímek s nadšením a očekáváním dalších dvou pokračování. Guts naprosto špičkově pojatý Berserk, který by rozhodně neměl diváka omrzet a pro příznivce anime je to určitě hodně příjemná podívaná.
Černá labuť (2010)
Nudné až hrůza a měl jsem co dělat abych se vydržel dívat až do konce.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Tento díl je plný akce a bylo pozapomenuto na to nejdůležitější, rychlá auta kterých je velmi málo. Snad se příště více scénáristé zaměří na propracovanou krásu rychlých aut a konečně dodrží název "Fast & Furious". Až tak špatný díl to nebyl, ale přeci jen tolik akce bych bral spíše u jiných snímků a ne zde. I tak dávám krásných 4/5.