Recenze (96)
Vagabond (2019) (seriál)
Výborný akční seriál! Seung Gi je perfektní jihokorejský herec a ta role mu výborně sedla! Konečně! Moc se mi líbila i Suzy, moc jí to v Maroku slušelo, se Seung Gim se skvěle se doplňovali! Mělo to náboj. Musím zmínit i Gi Tae-Unga a jeho tým - byli úžasní! Jsou tu sem tam některé nejasnosti a je to trochu natahované, vedlejší postavy, třeba z modrého domu jsou slabší, ukecanější a mají až moc volného prostoru... Proto je to jen za 4****
Hajaissneun ingadeul (2019) (seriál)
Snažila jsem to pojmout pouze jako komedii. 2,4** Mám velký problém s Oh Yeon Seo velmi ji nesnáším, její role byla výborná, ale její herecký výkon nebyl. Ahn Jae Hyun mi někdy připadal jako Lee Min Ho. Vážně sledovat jen pro pobavení, jako romantický seriál nedoporučuji.
Ssaikopaeseu daieori (2019) (seriál)
Geniální a vtipný příběh... sice tam byly nejasnosti a věci, které mi vadily... Dong Shik bavil, debilně jednoduchý človíček a časem překvapí... Predátor byl výborný. Moc mi vadila Sim Bo-Kyung, ta herečka byla na zabití, mám pocit, že neumí ani mrkat! Předvedla velmi špatný herecký výkon, jinak by to bylo za **** až ***** hvězdiček. Bohužel jen 3***
Hotel delluna (2019) (seriál)
Hezká pohádka. IU je skvělá, mám ji ráda, ale toho herce ne... Sledovala jsem to nepřítomně, nezaujalo mě to. Má pozlátkové hodnocení... Dala jsem 2**, snižuji na *
Kafarnaum (2018)
Film je silný, myslím, že na příběh dlouho nezapomenu, moc se mi líbil Zain, měl smysl pro spravedlnost a byl citlivý... souhlasím s žalobou, opravdu někteří rodiče podle mě nemají právo mít potomky...
Zelená kniha (2018)
Americký Jih byl tvrdý k afroameričanům, měli těžký život... je to film o nespravedlivosti a odhodlání, doporučuji.
Manželská historie (2019)
Nuda, ve filmu byla manželská dvojice inteligentní, ale asi citově nevyzrálá, chudák dítě... Není divu, každé druhé manželství se rozvádí, je to smutné...
Parazit (2019)
Souhlasím s oceněním, je to skvělý filmový počin, už je to delší dobu co jsem film viděla, ale stále ho mám v živé paměti, nevěděla jsem co dříve, jestli se smát nebo se bát, doporučuji.
Černobyl (2019) (seriál)
Seriál Černobyl by měl vidět každý, mělo by to být povinné.
Dangshinui hawooseuhelpeo (2018) (seriál)
Konečně jsem po delší době narazila na úžasně osobitý seriál. Bavila mě dvojice - prdlý Jin Kook a jedinečná Sang A. Drahý profesionální uklízeč Ji Woon je jako z jiného světa. Nesmím zapomenout i na nepořádnou Da Young, která se snažila získat pořádné pracovní místo, ale vlastně neměla čas sama na sebe, pobavily ty její ovulační bolesti (nemyslím to škodolibě, ale spíše mě to potěšilo, že nejsem sama, málo žen ví, že jde právě o ovulační bolest, hlavně tady v Česku). Další postavy, které mi byly sympatické - Ga Ram a So Mi. Velmi doporučuji.