Recenze (2 037)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Neuvěřitelně ukecaný film. Respect patří všem hlavním protagonistům. Naučit se tolik dialogů je umění. Mít za matku Lorelai by nebylo na škodu =).
M*A*S*H (1972) (seriál)
Komediální seriál z prostředí války v Koreji. Skvělé gagy, hlášky a nepřekonatelný Alan Alda. kdo neviděl neví o co přišel.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nejlepší animovaný serál, který kdy vznikl. Výborné epizody, hlášky, animace ... Jedním slovem KULT.
Přátelé (1994) (seriál)
Osobně můj nejoblíbenější seriál. Viděl jsem některé díly i 10x, ale vždycky mě stejně pobaví a na 25 minut odtrhne od okolního světa. Přiznejte se kdo měl při posledním díle slzičky na krajíčku a přál si aby tahle éra neskončila ? Já mezi ně rozhodně patřil.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Asi nejlepší český seriál co kdy byl natočen. Karel Poláček by měl určite radost.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
A pak, že peklo neexistuje ...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Skvěle natočený seriál z produkce HBO. Slova se hledají těžce a prostě to musíte vidět. Pro fandy válečných filmu povinost. V Bratrstvu neohrožených ukázkově vidíte jaká byla válka a jak se v ní muselo přežívat. Uff ...