Poslední recenze (11)
Domek z karet (2013) (seriál)
Prvni serie relativně dobry, druha uz podstatně horsi a dalsi uz jsem nedokoukal. Hrozně naivni (dost typicky Americky) - vsichni okolo jsou hlupacci (kongresmeni, prezident atd), ktere ve final prechytraci bud Francis nebo jeho žena. Kdyz je tak sikovny a schopny manipulator/politik - proc je tedy pouze radovy senator (nebo kongresman ci co to je na zacatku) a neni tedy na spici celeho politickeho ansamblu? To vubec nedava smysl - kdyz pak kazdeho hrozne rafinovaně prechytraci. Jakasi oda na Machiavelismus - ale blbě udelana. Plus ty ruzne debilni vedlejsi pribehy (majitel bufetu s zebirky, hacker co ma 4 monitory a morče :-), byvala fetacka co ted pomaha charitě) - no děs a hrůza.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Asi jsem staromodni konzervativec, ale serial mi prijde dost priserny. Vsechny hlavni muzske postavy jsou hipsteri, na nichz je nejzajimavejsi uces a “vytunene” obleceni. Hudba ktera vubec nefunguje (predstava, ze tam flaknu pusobivou hudbu Nicka Cavea a ono se to proste hodi ke vsemu je naprosto mimo), no nevidim na serialu nic zajimaveho. Prvni serie jeste alespon davala trochu smysl, ale dal uz je to strasna slatanina. Vitezstvi formy nad obsahem
Bad Blood (2017) (seriál)
Prvni serie docela dobry, druha serie naprosta hruza