Poslední recenze (45)
Hellboy (2004)
Nejspis je to tak 7,5/10, takze temer 4 *, abych byl presny. Z prologu filmu jsem byl castecne vyjaven a zarazen - bal jsem se, ze me ceka ne nejlepsi film. Ale kdyz se objavi Perlman, starosti odpadaji a nastupuje velice verny komiks. Triky nejsou standardne filmove (Hellboy stale mlati dake obludy, no je tam toho), ale celkova atmosfera komiksu vyzniva vyborne. Je to opet neco jineho, na rozdil od X-Menu, jinejch x-manu nebo Hulka. Myslim si, ze je to jen dobre, protoze natocene je to skvele.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Spis 3 a pul *. Michael Moore a George Bush predstavuji absolutni protipoly v USA. Oba jsou velkohubi demagogove, kteri prezentuji polovinu sve pravdy a na dalsi fakty resp. kousky pravdive mozaiky zvysoka kaslou. Ale Michael Moore natocil o tom docela zabavnej (a misty vaznej) dokument, ktery se zatim z jeho tvorby nejlepe kouka. Zlata palma z Cannes je vsak podle mne prilis a je spis vysledkem ocekavane kontroverze jako kvality filmarskeho umeni.
Já, robot (2004)
Nejvetsi prekvapeni leta! Velky palec nahoru! Film se mi libi, pointa a spracovani taky. Mirne pozitivne prekvapili triky - zaverecna bitka a otaceni obrazu o 360° docela prekvapilo kamose klaustrofobika. Apropo, adaptace - jsem velky priznivec Asimova a rikam, dopadlo to jeste docela dobre.