Recenze (78)
Osamělý jezdec (2013)
Piráti z Karibiku na divokém západě s občasným záskokem Zorra s pistolkama......
Amazing Spider-Man (2012)
Musím říci, že remake mě velice potěšil, líbil se mně mnohem více než původní film. Film měl děj, měl spád....měl i kousek pěknýho vtipu, prostě měl co to má takový film z komixů míti.....
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Myslím, že nejlepší díl celého MI...
Warrior (2011)
Jeden z nejlepších filmů, který jsem letos viděl,emočně jsem celý děj prožíval....úžasně herecky ztvárněno, fakt moc pěkný film....
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Skvělý seriál na odreagování. Vždy dokáže zlepšit náladu. Některé hlášky nemají chybu. Aťž jsou skoro všechny díly o tom samém, každý je jiný.. Spolu s Přáteli patří do mé filmové klasiky.
Dr. House (2004) (seriál)
Výborný seriál se skvělými hláškami (občas).....některé jsem začal praktikovat ve svém životě (Všichni lžou) a poznal, že na tom něco bude....
Přátelé (1994) (seriál)
Prostě klasika, tento seriál mně vždy dokáže zlepšit náladu, výborně pobavit.... 10/10
Dexter (2006) (seriál)
Výborný krimi seriál, který má výbornou myšlenku, skvělé zápletky, zvraty.....nejde nedoporučit..
Top Gun (1986)
Pro mě filmová klasika s výborným hudebním podkreslením.....
Copak je to za vojáka... (1987)
Komedie z vojenského prostředí. Pokud by vojna probíhala v takovémto duchu, klidně bych na ni i šel, ale jelikož to pravda není, nezbývá, než se bavit doma u televize s touto komedií....