Recenze (92)
V Bruggách (2008)
výborný námět velkolepě natočený, i přes pomalejší tempo filmu jsem se celou dobu bavil. Nesmím zapomenout na výborné herecké výkony obou zabijáků. Ted už jen doufejme že se nám tu za pár let neobjeví americký "akčnější" remake :o)
Číslo 5 žije 2 (1988)
jen o šroubek slabší pokračování výborného filmu
Kinobox (1993) (pořad)
snažím se nevynehcat ani jeden díl, ale šlo by to o i líp ....
Číslo 5 žije (1986)
film mího dětství, výdy jsem tomu robůtkovi fandil :o)
Tři oříšky pro Popelku (1973)
2* jen proto, že se jedná o českou klasiku, poprvý good ale dalších dvacet repríz omrzí
Hvězdná brána: Návrat (2008)
děj filmu je promyšlený, ale nějak mi tam chybělo více akce a R. D. Anderson. Jako skalní fanoušek nemůžu dát nijak jinak než plný počet :o)
Mariachi (1992)
jen škoda že jsem to viděl až po kvalitnějším Desperadovi
Haló, haló! (1982) (seriál)
Dobře poslouchjte nebudu to víckrát opakovat: nadprůměrný sitcom originální svým námětem.
Linkin Park: Live in Texas (2003) (koncert)
"Linkiny" mám rád ale LIVE vysoupení jsou nad Chestrovi síly
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Na svou dobu hodně kvalitní seriál. Jako malej jsem neprošvihnul ani jeden díl, s trochou nostalgie dávám 4*