Poslední recenze (119)
Liga výjimečných (2003)
Příšerná slátanina s šišlavým Šónem. Tom Sawyer jako americký agent? Upírka co se proměňuje ve stovku netopýrů? Ponorka která vypadá spíše jako z budoucnosti než z minulosti? A co ten nesmysl s ne-smyslným Dorianem Grayem a co teprv to vzříšení z hrobu na konci?
Animatrix (2003)
Protože mám japonskou animaci hodně rád, byl jsem na Animatrix docela zvědavý. A to i z důvodu, že Matrix (první díl) je můj oblíbený film a s japonskou animací, která není zaměřená na dětské publikum, se jinak nemám možnost setkat (Kdo by věděl jak se v Praze dostat k filmům Ghost in the Shell nebo Akira, ať se mi prosím ozve na mail, co mám v infu o uživatelích). Občas se stává, že na něco, na co se hodně těšíme, podvědomě klademe vysoké nároky a pak jsme zklamaní. To u mě naštěstí nebyl tento případ. Animatrix se mi líbil ještě víc, než jsem čekal. Poslední let Osirise, který jsem dříve viděl na Nově, naštěstí patří k těm nejméně kvalitním ze všech příběhů a o to příjemnější překvapení pro mě Animatrix byl. Krátké filmečky jsou fascinující, tajemné, ale hlavně pro mě vynikají něčím, co se špatně popisuje. Při jejich sledování jsem totiž měl pocit, že se mi otevírá nový, krásný vesmír plný fantazie a krásy.
Smallville (2001) (seriál)
Já si nemůžu pomoct, ale tyhle nové americké teenagerovské seriály z prostředí high school mám fakt rád. Tenhle sice není tak povedený jako Dawson a Roswell, jemuž pravděpodobně vděčí za vznik (opakující se motiv skrývaných nadpřirozených schopností na střední škole), ale stejně má pro mě velké kouzlo.