Oblíbení herci (10)
Tom Cruise
Nejlepší filmy:
Rain Man (1988)
Top Gun: Maverick (2022)
Na hraně zítřka (2014)
Tom Hardy
Nejlepší filmy:
Počátek (2010)
Warrior (2011)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Mads Mikkelsen
Nejlepší filmy:
Hon (2012)
Bastard (2023)
Rytíři spravedlnosti (2020)
Hugh Jackman
Nejlepší filmy:
Dokonalý trik (2006)
Zmizení (2013)
X-Men: První třída (2011)
Obľúbené filmy: Muž so znakom smrti, Aljaška v plameňoch, Prepadnutie 2: Temné územie, Prepadnutie v pacifiku, Tajný agent Jack-T, Ťažko ho zabiť, Glimmer Man, Nemilosrdná spravodlivosť, Lovec policajtov, Nico-Viac než zákon, Patriot, Na pokraji smrti, Zákon ulice, Beštia, Krajina krvavého slnka. Videl som 33/33 z jeho filmov.
Obľúbené filmy: Hrdina, Obávaný bojovník, Bozk draka, Once upon a time in China, Once upon a time in China 2, Twin Warriors, Fist of Legend, Utrhnutý z reťaze, The legend, The legend 2, Warlords, Kráľ zabijakov, Rómeo musí zomrieť, Jedinečný. Videl som 37/37 z jeho filmov.
Obľúbené filmy: Legionár, Živý terč, Dvojitý zásah, Krvavý šport, Timecop, Double team, Univerzálny vojak 3, Univerzálny vojak, Pastier, Kickboxer, Levie srdce, Súboj cti, Maximálne riziko, Niet úniku, Až do smrt, Kontraband, Náhla smrť. Videl som 32/33 z jeho filmov.
Obľúbené filmy: Mýtus, Police story 3, Naveky drakom, Božská relikvia 2, New police story, Dračie dvojčatá, Pomstiteľ bez mena, Mestský lovec, Police story, Božská relikvia, Akcia nemluvňa, Project A 2, Pojazdná kantýna, Legenda o opitom majstrovi, Kantonský krstný otec, Project A, Škola hada, Majstrov syn, Odvážna hyena, Srdce draka. Videl som 67/68 z jeho filmov
Obľúbené filmy: Ip Man, Zóna smrti, Ip Man 2, Cisárovná a bojovníci, Red force 4, Iron monkey, Legend of the wolf, Flash Point, Ballistic Kiss, Tygria klietka 2, Legend of the Fist, Wu xia. Videl som 31/40 z jeho filmov.
Obľúbené filmy: Tiger a drak, Killer, Hard boiled, Lepší zajtrajšok 2, Lepší zajtrajšok, Zlodeji, City on fire, Boh gamlerov, Väzenie v plameňoch, Full contact. Videl som 17/27 z jeho filmov.