Poslední recenze (85)
Banánová slupka (1963)
Pomalu se rozvíjející příběh, který se zpočátku může zdát jako všední kriminálka, ale dějové zvraty jsou naprosto nečekané a nakonec dá dost přemýšlení se v nich vyznat. Není bez zajímavosti, že druhá polovina příběhu, resp její motiv se nápadně podobá o deset let mladšímu americkému kultovnímu snímku Podraz. Že by inspirace?
Avatar: The Way of Water (2022)
Druhý díl je hrozně natahovaný, vše podstatné se odehraje během půl hodiny. Zbytek je spíš takový seriál o přírodě. Dialogy nudné, očekávané. A záplava digitálních triků, zvířat a rostlin už působí extrémně uměle. Ač nerad, musím prozradit obsah třetího dílů: Náš mariňák opět spokojeně žije se ženou a dalšími deseti dětmi (ono taky, co dělat když máme henten mier), když tu opět z nebes sestoupí pozemšťané, s ještě modernější a ničivější technikou, kromě namakaných avatarů na ježka a s čírem mají sebou i robotická zvířata a taky Luďka Sobotu. Rodinka usoudí že proti Luďkovi se prostě nedá bojovat, a uchýlí se...kam? No přece do podzemí! Tam jsme ještě nebyli. Avataři jsou tam do hněda, nosí sandály a kšeftují se šrotem z rozbitých pozemských lodí. Svět je opět úchvatný, růžoví krtci střídají fialové stonožky za zvuků kapely Buty. A Robert? Však víte jak to s takovými bývá....
Ant-Man a Wasp (2018)
Velice povedené a vyvážené! Akce střídá napětí a humor. Jen by mě zajímalo, co v tom super kvantovém prostoru těch 30 let jedla, a kam chodila na záchod. Jinak skvělá podívaná!