Poslední recenze (122)
Temný případ - Part 3 (2024) (epizoda)
Naprosto zbytečný díl, klidně přeskočte. Hrozně se to táhne. Tak pomalé a pro děj zbytečné scény - je to nastavované, aby z toho udělali sérii. Námět fajn, to zamrzí. Na druhou stranu: nějakým obsahem VOD musí nacpat, že, aby udrželi vrchol Gaussovy křivky. Každopádně já si počkám až na poslední díl, tohle je ztráta času.
Napoleon (2023)
Neuvěřitelně krásné záběry. Ridley Scott prostě nezklame. Joaquin Phoenix vynikající. Ale jinak to bylo takové neslané nemastné - možná proto, že život Napoleona nejspíš byl neslaný-nemastný, když si totiž odmyslíme to jeho válčení, moc toho na velký biják nezbývá. Nejspíš ocení fanoušci historických bitev, které byly velmi vizuální a masky skvělé. Pro část diváků zároveň nezajímavé části filmu. A Waterloo nakonec bylo skutečné utrpení - tam bych to zkrátila i ve zkrácené verzi. Nicméně film doporučuji, zajímavý vhled do francouzských dějin přelomu 18. a 19.století.
Batman (2022)
Pomalé, pomalé, pomalé ... a utahané, utahané, utahané. K tomu bez nápadu. Vypadá to jakoby Reeves dostal tu časomíru befelem a nevěděl si s ní rady ani scénárista. Nejhorší ze všech Batmanů ever. Je mi to moc líto.