Oblíbené seriály (10)
Miranda (2009)
Black Books (2000)
Bludge :D 10/10
Dexter (2006)
První série s Ice-truck killerem AKA Rudym za 5*. Druhý s panem dotíravým Doaksem ne až tak dobrá, ale rozuzlení díky Lily velmi pěkné. A Miguel ve 3. řadě? to mělo grády... stále bez ztráty bodu... a teďka (po shlidnuti s04e10) jsem v nedočnavosti na poslední dva díly čtvrté serie a co udělá pan Mitchel jsem naprosto nedočkavý. 9.9/10 edit po shídnutí s05e12: První dvě řady jsou naprosto neskutečné. za plných 5 hvězd. Třetí a čtvrtá řada pokulhává mezi 3-4 hvězdami. Ale pátá vrací zpět ty grády které se od Dextera Morgana očekávají. Jsem trošku na rozpacích z moc jednoduchého konce který se dal už předpokládat z traileru v 11 díle na díl 12. Tak jako tak Debra to vyřešila velmi elegantně a dexter je opět z obliga. Nyní si jenom počkat zda vůbec bude řada šestá či ne...
Ztraceni (2004)
napsat o Lostech něco co již nenapsal někdo jiný je opravdu uchvatny čin.. proto se o něj nebudu pokoušet.. Lost je proste kultovka a i přes chystanych 6 serii mě bude furt bavit
Griffinovi (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Todleto je maximální seriál. 100x lepší než IT crowd. Prostě k tomudle se nejde nevyjádřit... hustota ....... "Hele já to zkusím. Vytoč ... Mickflounou Mikflooniloo." "Vytáčím Rajeshe Koothrappaliho." 10/10
Vincentův svět (2004)
Hodnotim po necelých 3 sezonach... naprosto perfektní.. nebizarní ... chytlave... rekl bych .. takove gossip girl pro chlapy edit: hodnotim po dalsich 4 dnech ... po vsech 7 radach... zacina přituhovat a hodnocení neměním... vubec...
Ostrov smrti (2009)
Dvoudenní maraton s Harper's Island se vyplatil. Dlouho jsem otálel se shlédnutím této série. Spike mě sice navnazoval tak dlouho ale nějak mě to furt utíkalo. Dnes ale toho lituju a chvíli po konci 13 dílu musím usoudit, že to byla skvělá podívaná. Neskutečný spád vás donutí dívat se na další a další díl a nepustí vás to, prahnete po tom vědět, kdo je vrah. Pěkně promyšlené, i pěkná narážka s pitím v 10 díle na kameramana McLachlana. Mnoho lidí si to neužilo jako menší procento z nás, ale to nic nemění na tom, že je to až tak špatný hororový thriler. Je to skvělý...
Za rozbřesku (2006)
Velmi kvalitní seriál, který zaujme hlavně svými 13ti dílným zpracováním. V nich dostává detektiv Brat Hopper šanci se ospravedlnit z křiého obvinění. Jen škoda toho že po 6ti dílech vycházeli jenom web-ripy... my fanoučci si budeme muset počkat na dvd rip ...
The Inbetweeners (2008)
Zajimavý projekt... prej jeden z několika nejlepších sitcomů v anglii za rok 08... po třech dílech je to klasický anglický suchý humor, kterej sice mám rád, ale u tohodle seriálu si nejsem moc jistý jestli to je ono :) uvidíme dál... ... EDIT po 18 dílech: získalo si to ode mě místo v TOP10, protože ten teenagerský neskutečně infantilní a anglicky skvělý humor je k popukání. K tomu nejde co dodat. Intelektuál, Idiot, Sexista a relativně normální Simon a jejich výlety, průsery, trapasy, první holky, první chlast, první drogy... to je prostě paráda a u některých dílů jsem se prostě nezastavil smát :D