Recenze (3 350)
Vůle (2023)
To, že hlavní postava celým filmem tak nějak povlává (což tu někomu vadí) je pro mě velké plus právě v té uvěřitelnosti. Finále je sice trochu klišé, ale má tu správnou sílu, která mě přiměla k maximálnímu počtu.
Stíny v mlze - Série 1 (2022) (série)
Někde mezi 3-4*. Koncepce je hodně dobrá, ale provedení už ne tolik. Zejména v cca prvních třech dílech to moc nefunguje a dialogy jsou takové šroubované. Petra Špalková sice hraje výborně, ale mnohdy působí jako taková teta. Nejlepší je Regina Rázlová.
Putin vs the West (2023) (seriál)
Hodně dobře zpracované téma cesty k moci.
Příběhy písní - KISS (2022) (epizoda)
Zajímavý dokument o kapele, kterou jsem jako mnozi v cca 14-16letech žral, ale pak to nějaky vyšumělo. I když "Boty z umělý hmoty" mě baví i po letech :-)
Vražda - Série 2 (2009) (série)
Bavilo víc než první série, asi i díky poloviční stopáži a ještě slizštějším politikům.
Finestkind (2023)
Trochu moc rozkročené mezi různými klišé, takže to moc nefunguje. A ten hurá konec to ještě o něco shodí.
Chudáčci (2023)
Film, který je jako obvykle u Lathimose poněkud úchylný, ale místy chytrý a místy si na chytrost jen hraje. Nicméně to se dá odpustit vzhledem ke geniální formě, která vizuálně občas působí jako pocta Karlu Zemanovi a německým expresionistům. Aha, teď čtu, že předloha Alasdair Gray, tak to je potom jasné :-)
Já, legenda (2007)
Na původní adaptaci s Vincentem Pricem to nemá, ale pořád lepší než ta taškařice s Hestonem.
Černí motýli (2022) (seriál)
V některých případech mi provázání postav přišlo trochu na sílu, ale jinak hodně solidní thriller, který nestačí nudit.
Vycházející slunce (1993)
Devadesátkový standard, který mě k přečtení knihy rozhodně nenalákal.