Recenze (154)
Zlodějka knih (2013)
První jsem četla knihu,a tak se ani nedivím,že mě film trošku nepotěšil..Kniha měla víc děje a člověk si tak dokázal vše představit.A to mi na filmu chybělo,ale celou knihu nedokáže nikdo krásné zfilmovat,takže to ušlo..
Rozum a cit (1995)
Nádherné.Nic víc,nic míň.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Vidět jsem to nechtěla,ale nakonec jsem se nechala přemluvit.A to co mě čekalo mi vyrazilo dech.Příběh o naději,velkém přátelství a nevzdávaní se byl úžasný a já se nezmohla za celý film ani na slovo.Takže nakonec nelituji..
Magická posedlost (1998)
Mé romantické já tento film prostě miluje..
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Nevim,kde tohle vzalo tolik procent v hodnocení.Já se tedy moc nenasmála a asi už nikdy nenasměju,to radši budu čumět příště dvě hodiny do zdi,než zase zažít takovou nudu..
Král džungle (1997)
"Máte tukána v prdéli."Sice je to od Disney to,ale je to taková pěkná,vtipná oddechovka..George je pako a užívám si jeho šílenosti..
Hvězdná brána (1997) (seriál)
To je vtip to hodnoceni tady ne??Asi jsem jinej gang..
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Tak tohle mě naprosto nadchlo.Tučňáci jsou pěkný paka a jejich dobrodružství bylo plné vtipů a dobrých gegů..Takže hezky strávený večer.
Všechno nebo nic (2017)
Já jsem si to užila.Spouty vtipných kousků a samozřejmně Michal Zebrowsky,který i když ztvárnil hajzla,tak za to stál..Nejlepší vtípky jsou od gayů
Batman a Robin (1997)
To snad není ani možný,že někdo vymyslel takovejhle brak..Hnus