Oblíbené filmy (10)
Spaceballs (1987)
Prostě paráda.I po těch letech,co jsem to zase viděla jsem se smíchy za břicho popadala.Je to taková pakárna,že to prostě nemůže člověka nepobavit.Mel Brooks je prostě frajer a ty jeho gegy jsou luxusní.Ke každý akci má nějakou úžasnou hlášku a já ho prostě žeru.Ať Vás Schwarz provází,to vám přeje Yogurt....
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
"Já mám pihu?"Výborná parodie,plná dokonalých hlášek.Pokaždé si to náramně užívám,a nasměju se až mě bolí břicho..
Drákuloviny (1995)
Růžový panter (1963)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Obavala jsem se,ze kdyz tam nebude Mel Gibson,tak ze to nebude stat vubec za to.Ale takhle husta akce fakt stoji za to.Tom Hardy je uzasnej,film jede celou dobu,a ta muzika je paradni..Ja se bavila celou dobu,ty silency co tam jsou.Proste husty..Ani chvilku jsem se nenudila..Za me parada
Čtyři pokoje (1995)
Forrest Gump (1994)
Kdo neviděl,jako by nežil.Snad nejlepší film,jakej sem kdy viděla.Tom ze sebe vydal snad vše.Na tomhle filmu se nedá nic vytknout.A už podle hodnocení všech,je jasný,že za to opravdu,ale opravdu stojí!!!!