Poslední recenze (2 753)
Pět nocí u Freddyho (2023)
Hmm,co toto zase je za bohulibý šlágr.... PG -13......Co tímto dětským odpoledním filmíkem chtěl autor říci ???....
Noční koupání (2024)
V žádném případě nejsem nadšen tímto bezduchým TV filmem na odpolední seanci někde v Domově důchodců u čaje s koblihou .
Kuso (2017)
Na Amíky velmi utrhlé ze řetězu......Od Japonců bych se nad tímto filmíkem ani nepozastavil.