Poslední recenze (126)
Spalovač mrtvol (1968)
Nic ve zlým, ale bylo pro mě utrpením tenhle film dokoukat. Nehorázná nuda.
Cesta draka (1972)
Dlouho jsem tu měl daný 4*, avšak po nynějším zhlédnutí musim říct, že to byla chyba. Minimalne pro mě. Je to prvni kung-fu film co jsem videl a od te doby se na nej kdykoliv rad podivam. A teď, když jsem ho znovu viděl, jsem si uvědomil jedinou věc. Je to obrovská škoda, že legenda jménem Bruce Lee zemřela v tak mladém věku a nemohla nás tak obohatit x dalšími filmy, kde by nam jen a pouze ukazoval, že Bruce Lee je absolutní kung-fu master. A ja ho miluju. Jak Bruce tak Cestu draka. ps: Jedná se o jediný film, ve kterém umře druhá legenda Chuck Norris
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Ten film je tak strašně prázdný a o hovně, že už si z něj vlastně ani nic nepamatuju. Zbytečnost s nevyužitým potenciálem.