Oblíbené filmy (10)
Poslední skaut (1991)
Jedna ze špiček akčních filmů. Dokonalý sice není a děj se podobá ostatním filmům z tohoto období, ale má jedno eso v rukávu, a to Willise s hláškami, které snad nikdy neomrzí a pořád jsou peprné. "Nikdo tě nemá rád. Všichni tě nenáviděj. Posereš to. Usměj se čůráku." - občas si dám u zrcadla taky takovou terapii.
Predátor (1987)
Je čas vyndat bezbolestnou. Tohle je akční sci-fi století. Nic na přemýšlení, tohle je čistokrevná řež. Arnie je nejdrsnější akční hrdina v historii, stejně jako zbytek oddílu. Nemají čas krvácet a hlavně znají super vtipy o velkých kundách.
Psí vojáci (2002)
Skvělá a napínavá atmosféra v temném lese i obléhaném domě. Perfektně odvedená práce! Celkem mě mrzí to nízké hodnocení tady. Pro mě jeden z nejlepších hororů co jsem kdy viděl.. alespoň z těch novějších.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Opravdu originální námět v těch pravých rukách. Fincher skvěle odvyprávěl složitý příběh tak, že nemáte šanci se někde ztratit. Pohádka s kouzelnou atmosférou, herci a hudbou. Všechno je prostě do detailu propilované. Jistě, našlo se pár slabších chvilek, ale druhá polovina se závěrem mě definitivně utvrdila v plném hodnocení. Jsem rád, že tohle byl první film, na který jsem se podíval v roce 2009.
Pro pár dolarů navíc (1965)
Nejcoolovější western vůbec. Všechno v dokonalém souladu a rovnováze. Úžasný příběh, obsazení, hudba..
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Requiem za sen (2000)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Sequel předčil moje očekávání. Pokud měla některá z povídek hluché místo, vynahradila to epická vizuální stránka. Perfektní obsazení, úžasná stylizace. Hodnotím lépe než předchozí díl protože sequel mě opravdu nadchnul. Jednička měla svoje kouzlo, ale že by mě film uhranul jako toto pokračování, to se mi už sakra dlouho nestalo.
Pečovatel (2014)
Otevřené, syrové, odporné, vypointované. Pochmurné drama pomalu zasahující až do hororového chlívečku.