Recenze (345)
Na dřeň (2012)
Maximalni parada!!! tenhle film me dostal po dlouhy době.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Total krach! tady to vypadalo jako by mesicky mela ona((
Kulový blesk (1978)
Mesic na vazbe nez tohle
Návrat do budoucnosti III (1990)
Michael J Fox na hrad
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Jednou jsem videl i porno a taky to nebylo spatny..
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Se radeji necham natáhnout na skripec nez to videt znova.....pro me trest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co dělat v Denveru, když člověk nežije (1995)
Tak tady rozhodně nesouhlasim s několika komentáři od lidi co bych to nečekal.Dobrá gangsterka s výborným obsazením a libovej Steve Buscemi , no jak jinak. Parta pitka...
Bohové jsou pořád šílení (1991)
Tohle se sakra nepovedlo.
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Tenhle film je proste paradni a dohodila mi ho moje 86 leta Babka.....Parada
Do hlubiny (2005)
Musel jsem soupnout tri kousky, protože na nej se dalo divat ikdyz je to pic...na a hlavne se mi libilo to prostředí ,ale film no nevim.