Oblíbené seriály (10)
Frasier (1993)
Absolútna špička seriálov.Kráľ inteligentného humoru.
Hvězdná brána (1997)
Legendárny sg1 toto je moja šalka a velka nostalgia,bez jacka to uz nebolo ono ale parada
Dva a půl chlapa (2003)
zásadne pozeram LEN série so Charliem!!!
Akta X (1993)
Absolútne kultový legendárny seriál,asi z najznámejšou a najlepšou dvojicou agentov vôbec.Zaujímavé,mysteriozne,povinnosť to vidiet,vo svojom žánri už toto nepredčí asi nič.Skoda Muldera v seriach kde absentoval to chýba.Napriek tomu absolútna špička žánru.
Dexter (2006)
tento serial ma namotal neskutočne.Posledné serie slabli,ale za mna na parádu.
Útěk z vězení (2005)
Narcos (2015)
"Capo do túto capi"!!!
Hra o trůny (2011)
K tomuto seriálu netreba absolútne ziadny koment.Staci si zobrat dva týždne dovolenku,nakupit zasoby potravin,zapnut prvý diel a skončiť poslednym.
Most (2011)
Stranger Things (2016)
Toto uz bude kultová vec,zasadená rafinovane do rokov minulych a silne pripomina IT a to bol asi aj zámer.Je to parada.Treba kuknut to.Šupa jak bulo