Oblíbené seriály (8)
Black Books (2000)
Battlestar Galactica (2004)
Perníkový táta (2008)
Ztraceni (2004)
Hra o trůny (2011)
Fargo (2014)
Banshee (2013)
S01: Po první sérii musím do plných. // S02: Stále si to drží svou vysokou laťku, jen tak dál. // S03;S04: Po klišé prolezlé S03 jsem byl lehce zklamaný, ale S04 to zachránila a postarala se o kvalitní ukončení jednoho seriálu.