Recenze (885)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Na českou tvorbu je to velmi zdařilé. Tvůrci však až moc zaměřili na formu místo na obsah. I kamera je občas psycho. Od seriálu jsem čekal především příběh a děj, ne studium emocí postav, jak je dneska bohužel módní. Stačily by na to 3 díly.
L'anniversario (2022)
S čím kdo zachází....natočeno zbytečně překombinovaně, poselství je však jasné.
Supersex (2024) (seriál)
Velmi dobře natočený seriál, kterému lze vytknout spíše úsměvné drobnosti. Je to o pornoherci, ale kamera je samozřejmě tak opatrná, aby nebyla pohoršena ani poslední teta v Horní Dolní. Příběh se až moc soustředí na emoční věci kolem rodiny (hlavně osiny v zadku Tommasa) místo na hlavní postavu. Skvěle vybraní představitelé Rocca ve všech věkových kategoriích. A nelze vynechat ocenění hudby.
Danjel (2023) (studentský film)
Nabízí se spíš jiný úhel pohledu - vlivem zanedbané psychiatrické péče si duševně nemocný člověk myslí, že je anděl. Kdyby skončil v péči odborníků, poznal by třeba Kryštofa Kolumba. Ale takhle odchází aspoň v dobré víře, že je tím, čim si myslí, že je.
Curaci (2023) (studentský film)
No, přátelství...takové to dnešní založené na soc. sítích. A tento film je to toho ukázkou.
Nie je (2023) (studentský film)
Na 1. ročník dobré, jen zvukař si asi myslel, že chce divák přijít o uši.
Theren a Lerak: Poklad Netopýří hory (2023) (studentský film)
Na 1. ročník to není špatný.
Tři noci týdně (2022)
Příběh mi přijde poněkud bizarní, film ale dává nahlédnout do života drag umělců trochu jinak. A myslím, že to tvůrci zvládli dobře. Nejde o žádné extra emoční drama, což je fajn. Dobrá kamera, velmi dobrý zvukový doprovod, nevychytali ale střih.
Dos entre muchos (2022)
Rukopis známého režiséra se nezapře, tentokrát v krátkém provedení. Zpracováno naštěstí bez nějakého melodramatu, přirozeně, příjemně.
Magnificat (2023)
Film o tom, že církev je pořád stejná. Hlavně všechno ututlat, aby se ovečky nedověděly pravdu. Ale asi to tak má být (z jejich pohledu), jinak by už neexistovala.