Recenze (110)
Lovec démonů (2001)
slabší 4* ale spíše 4* - zaujalo mne to po celou dobu. A u tohoto filmu tedy zírám, jak někteří zdejší uživatelé "ví po 10 minutách jaká je pointa". Sakra, to je snad boží vnuknutí;) nebo jsem viděl tak málo filmů?
Saltová (2010)
škoda, mohlo to být takové fajnové překvapení jakoprvní Bourne, ale nakonec jen takový průměr... až příliš přitažené vlasy....
Expendables: Postradatelní (2010)
A Stallone, koukej dát Lundgrenovi pořádnou roli ve dvojce!!!!
Machete (2010)
3/4* ale jen a pouze s alkoholem a ve společnosti:)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Bál jsem se podle ohlasů, že to bude ptákovina jako Speed racer, ale je to překvapivě hodně koukatelné a nápadité dílko.
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
3/4
Resident Evil: Afterlife (2010)
slabé tři hvězdy
Requiem za sen (2000)
2/3
Počátek (2010)
po nějaké době měním ze slabších 4* na 3* edit: po nějaké době (ještě další) měním zpět ze 3 na 4 :)
22 výstřelů (2010)
3/4