Recenze (158)
The Requin (2022)
1 hviezda za tých delfínov,inak uvrešťaná hovadina.
Iveta (2022) (seriál)
V takom zvláštnom štýle to bolo podané, nudné a nepomohlo tomu ani to,že piesne prespievala herečka,mohli ich pustiť v originálne.Prvá séria nuda, druhá ma bavila trochu viac a tretiu si iba idem pozrieť,tak uvidím.
DogMan (2023)
Nebudem sa dlho rozpisovať,poviem iba toľko,ja som fascinovaná,okúzlená,očarená.Bravo 👌
Jedeme na teambuilding (2023)
Nechápem čo čakáte od dobrej komédie, jasné že to bude blbé až mestami trápne, základ je aby to bolo úsmevné,ja som sa veru zasmiala.Presne to som potrebovala , vypnúť nad niečím nenáročným a zasmiať sa.
Někdo klepe na dveře (2023)
Mňa to bavilo, začiatok sa trošku vliekol,ale ako náhle padla prvá obeť,rozbehlo sa to.Predstavila som si,čo by som robila keby že sa to stane mne.Tiež by som tomu nikdy neverila, mrazivá predstava.
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Nechápem to nízke hodnotenie,bolo to geniálne.
Zóna zájmu (2023)
Bolo to také komorné, miestami nudné,miestami mrazivé.Viac by som ocenila keby sa striedali zábery u veliteľa doma so zábermi z koncetráku,keby praktické debaty ako si uľahčiť spaľovanie židov prestriedali priame náhľady ako to bolo v praxi.Tak vtedy by som asi sadla na riť a nemo čumela
Encanto (2021)
Dokonalosť sama,aj vizuálne,aj hudobne
Three-Body (2023) (seriál)
Nemôžem hodnotiť celú sériu, keďže som videla iba dva a pol epizódy.Ale bola som taká unudená,že som v Tom pokračovať nemohla.O ničom
Purpurová barva (2023)
Vadilo mi tam to spievanie niektoré piesne boli zbytočné, námet filmu bol úžasný a inšpiroval ma hneď sa ísť pozrieť na starší originál, ktorý bude bez tých piesní určite viac za srdce chytiaci,viac zdrvujúci a šokujúci.