Poslední recenze (66)
Tajná invaze (2023) (seriál)
Neurazilo mě to, čekal jsem ale stoupající kvalitku po prvních dvou dílech. T en potenciál se dal určitě vytěžit ještě líp, obzvlášť k těžkotonážnímu rozpočtu, co do toho kluci z produkčního narvali. 3*
Neporazitelný - Atom Eve (2023) (epizoda)
Jako "výplň" před nekonečným čekáním na druhou řadu Invincible si myslím, že se jedná o dost slušnejch cca 55 minut, přičemž jsem od toho teda vůbec nic neočekával. 4*
Flash (2023)
10 let DCEU u konce, neskutečně jsem si to užil a Flash byl solidní tečka za touhle cestou. Jasně zářící 4*!
Ovládací panel