Recenze (9)
Americké dopisy (2015) (TV film)
Je dobře, že se to vůbec natočilo. Jen tak dál.
Šéfkuchař na grilu (2014)
V němém úžasu jsem sledoval film, který je čistě pozitivní, zábavný... a hladový.
Interstellar (2014)
Pomalu umírající svět, vyjádřený pískem/prachem a neúrodou základních potravin. To stačí. Objevovat jiné galaxie je vděčné téma. Zkratkovitost a současně velkolepé scény z tohoto díla dělají něco, co tu nikdy nebylo. Ostatní je na vás...
Nejhledanější muž (2014)
Mercedes-Benz :)
Na hraně zítřka (2014)
Neprůstřelnej scénář - výborný ufouni - slečna Blunt - Tom jako zamlada - skvělá věc.
Kalvárie (2014)
Divadlo na "otevřené scéně" ...a kvalitní
Zloba - Královna černé magie (2014)
Paní Zloba je lidská a lidé jsou nelidští. Pohádka, která je natolik překombinovaná, až to není ani pohádka.
Metro Manila (2013)
Film sází na jistotu. Skoro všechno, co se tam děje je uvěřitelné... Oceňuji kvalitní práci režiséra.
Noční jízda (2013)
Tom Hardy a jeho one man show - jeho koukatelný obličej se jen procházel po barvách noční silnice... Skrz ty vousy by to chtělo trošku víc :)