Recenze (189)
Ecce homo Homolka (1969)
Dříve jsem neviděl a teď jsem si říkal co si asi mladí o nás pomyslí když se na toto "dílo" kouknou v dnešní době čim že jsme se to byli schopni kdysi bavit :D
Spiderhead (2022)
naprostá blbost, která navíc působí velice lacině.
Ozark (2017) (seriál)
Chytne a nepustí az do konce.
Bimileui seob (2017) (seriál)
Shlédnuta první série a opravdu silný zážitek.
Stíny (2014) (seriál)
Temné, hutné, realistické. Rumuni se vytáhli.
Vysoká hra (2020) (TV film)
Na České poměry dobře zvládnuto. Krajčo slušný herecký výkon. Občas chvílemi překombinované, ale i tak příjemné překvapení.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Povedená záležitost s hutnou atmosférou a výbornou zápletkou.
Krvavá nevěsta (2019)
Za tu koncovku 4 hvězdy ;)
Aquaman (2018)
V půlce filmu vypnuto, sorry jako.
Zabiják & bodyguard (2017)
Američané udělali z Běloruska zemi plnou terorismu🤣. Jinak celkem vtipně pojatá akční komedie.