Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti III (1990)
Pátý element (1997)
Čarodějky z Eastwicku (1987)
X-Men 2 (2003)
Fontána (2006)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Big Lebowski (1998)
Mars útočí! (1996)
Tenhle film je sakra nedoceneny, a i kdyz se to muze zdat divne, mne prijde z Burtonovy tvorby ten nejlepsi. Je to ohromna parodie na vsechny megafilmy, americka klise a zazita schemata. A herci, omg, ti jsou proste uzasni. Nejvic nad nimi cni muj oblibenec Nicholson - at uz v roli zchlastaneho majitele hotelu, nebo jako prezident USA s patetickym monologem na tema "Budme pratele!". tata-ta-ta-ta-TATA!!! :D
Klub rváčů (1999)
Tohle epesni dilko mi nejakym zahadnym zpusobem dlouho unikalo a nemohla jsem se dokopat k jeho pusteni - mozna strach z toho, ze vsichni ho jenom precenujou a Brad tu nestoji za nic. Omyl :) Behem jeho sledovani me napadalo jenom po Preacherovsku "kurevsky bozi!". Norton si me jenom utvrdil v tom, ze je to jeden z nejlepsich hercu - kdyz si v kancelari sveho sefa vrazi jednu do zubu, az preleti pres operadlo kresla, to jsem jenom valila oci :) Brad me trochu nastval, protoze jsem si zase vzpomnela na Troju, Pana a pani Smithovi a mela jsem sto chuti mu vysvetlit, ze TAKOVYHLE filmy by fakt tocit nemel. Mno, kazdopadne...musim si to pustit podruhy. Pointa me dostala a chci se na to ted divat "jinyma ocima". :)