Recenze (27)
Žralok útočí (1999) (TV film)
Uuuplne paradni byla scena pana Biologa, pri ktere se dival na monitor, kde byly savci cervene krvinky a uprostred se tisnila jedna bila krvinka a on to oznacil, že maji zraloci zmutovanou krev a prerostle bunky .... to uz ani neni k smichu jak to bylo strasny :-( ....
Velké dítě Dickie Roberts (2003)
Jedna hvězda za králičího ďábla.....
Pozor, hodný pes! (2003)
Nejspíš jsem měla štěkátor naladěný na správnou vlnu. Dabing nesnáším obecně a pokud to jde, sáhnu po titulcích. V tomto případě mi ale dabing nervy nedrásal. Dokonce se mi flegmatický hlas Lupči líbil. Uznávám je to strašná kravina, ale mě to pobavilo. Bráno s velkým nadhledem.
RRRrrrr !!! (2004)
Jedna z největších blbostí co znám..........ale yorkmut, tak ten mě fakt dostal.............
Lovec krokodýlů (2002)
Jako film se to nedá brát vážně, ale jako nenáročná zábava s příchutí Irwinova šílenství to celkem ujde. Toho pavouka nechápu ještě teď............ale bylo vidět, že ani on z něj nebyl v pohodě:))..........
Dobrodružství Rockyho a Bullwinkla (2000)
Film strašnej.......za roztomilost veverky dávám 1*...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Skvělý, skvělý prostě skvělý........jsem úplně nadšená. Nehledala jsem ve filmu historickou přesnost ani odchylky od Millerova komiksu. Proč taky? Stačilo mi dívat se. Každičký záběr byl jako malé umělecké dílo. Po celou dobu mi na rtech pohrával spokojený nebo spíš blažený úsměv a říkala jsem si, že o to tady sakra jde. Zážitek z tohoto filmu byl obrovský.....může za to kamera, vizuální efekty, dynamičnost, výprava i Gerard Butler a jeho bodyguardi:).............tak čert vem dějepis....
Der Ferienarzt - Doktor v Provence (2005) (epizoda)
Strašná souhra náhod a nepřízeň osudu tomu chtěla, abych se podívala na tento film.......A tentokrát byl ke mně osud opravdu krutý.....po první minutě filmu se moje vnitřnosti začaly zmítat ve strašlivých bolestech.....a téměř u konce jsem začala upadat do komatu (příliš pozdě přišlo toto vysvobození)....a tak jsem velkou většinu filmu viděla.....teď mi už jen zbývá doufat, že mě ta hrůza nepoznamená do konce života.......
Ghost Rider (2007)
Řekla bych teda nic moc. Od výborného nápadu, jenom krůček a je z toho taková slátanina. Ani chvilkama roztomilý Nicolas Cage a občas pěkný efektík to nezachrání a víc jak slabou dvojku dát nemůžu...
Finty Dicka a Jane (2005)
Po delším uležení jsem se rozhodla pozvednout hodnocení na 4 hvězdy. Jim Carrey je podle mého názoru prima herec s nespornými komediálními kvalitami (což nejni žádná novinka a nejen těmi, viz. Věčný svit neposkvrněné mysli)..........ale v některých filmech (podotýkám jen v některých) se jeho humor stává mírně otravný..........Ve fintách Dicka a Jane ovšem zase exceloval, aspoň pro mě. To bylo hustý!.........Tys to tam fakt vykrad?............Ne, ale měl jsem limču a nezaplatil jsem.......:))))