Oblíbené filmy (10)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Nejlepší válečnej film ještě s Ryanem.Skvěle natočené akční scény i dost syrové.Eric Bana životní výkon!
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Miluju tuhle hru na PS a tady jsou nejen postavy i ty záporné Nemesis, ale i scény ze hry a podle hry!Milla dobrá,ale Sienna Guillory jako Jill je vynikající + Carlos Oliveira, (S.T.A.R.S)team pro mě 99,9!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
O dost lepší než TČL.Vynikající příběh i herecké obsazení a jejich výkony.Vylodění a závěrečná bitva jsou legendární plus němčourovo vystřelený oko skrz optiku jeho sniperky.
Četa (1986)
Nejlepší film o válce ve Vietnamu.Parádní brutální i bojové scény.Skvělý herecký obsazení plus v malejch rolích Depp,Dillon.
Smrtící epidemie (1995)
Co k tomu dodat perfektní film plus výborní herci a skvělej příběh.Uzavřené město také pěkně udělané.Je tu i dost akčních scén,ale také hodně silných.VIděno cca 15x.
Everest (2015)
Pro mě špičkovej film mám rád tuto tématiku,lepší než má oblibená K2!
K2 (1991)
O dost lepší než Vertical Limit.Celkem uvěřitelné scény a skvělej Michael Biehn.
Kanibalové (1980)
Poprvé jsem to viděl na vojně a udělalo to na mě ohromný dojem.A to nejen nasilí,znasilnování pojídaní syrového lidského masa!Bez některých scén bych se obešel (želva,prase),ale jinak skvělej film s dobrou výpravou.Nesmim ještě zapomenout na krásnou hudbu dobře umístěnou.
Detroit Rock City (1999)
Mám rád Kissáky a tahle bláznivá komedie je tak trochu o nich.Celkem dobrej příběh ,hodně vtipnejch scének a dialogú.Doprovázeno skvělou hudbou nejen od Kiss.Závěrečná bitka je povedená!:-)
Ledově ostří (2007)
Tak to je povedená komedie.Sranda od začátku do konce.Exceluje hlavně Ferrell jako Chazz si to vážně užívá.Kdo něco ví o krasobruslení pochopí o pár vtípkú víc,ale i bez nich je to velmi dobré!