Oblíbené seriály (8)
Rick a Morty (2013)
"Listen, Morty, I hate to break it to you but what people call "love" is just a chemical reaction that compels animals to breed. It hits hard, Morty, then it slowly fades, leaving you stranded in a failing marriage. I did it. Your parents are gonna do it. Break the cycle, Morty. Rise above. Focus on science"
Hvězdná brána (1997)
Červený trpaslík (1988)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Star Trek (1966)
Městečko South Park (1997)
Satira a černý humor na ntou. Kam se hrabou Griffinovi nebo Simpsonovi...
Lovci duchů (2005)
Jelikož je to pro mě srdeční záležitost dávám 100%. Seriál běží už 10 let a má po světě obrovské množství fanoušků. Ústřední trio je velmi sympatické a rychle si je oblíbíte. Pokud vás odrazuje délka celého seriálu jen do toho s klidem běžte stojí to opravdu za to. Po prvních dvou řadách které se týkají hlavně likvidování nejrůznějších příšer, se to začne celkem solidně rozjíždět a vyvrcholí to naprosto skvělým finálem v 5 sérii. 6 řada má sice nudnější rozjezd ale posledních asi pět epizod je naprosto úžasných. 7 řada je asi nejméně oblíbená z pohledu fanoušků ale taky má své dobré epizody. Od 8 řady se nám začíná rýsovat nová dějová linka která je dost zajímavá i když pro někoho mohou být andělé a démoni už okoukaní, já jsem byla nad míru spokojená. 9 a 10 série jsou potom jedny z mých nejoblíbenějších.