Poslední recenze (742)
Rivalové (2024)
Zendaya femme fatale tenisu. Od prvních momentů The Social Network vibe (Reznor, dynamika, zpomalovačky). Film o malých, ale velkých gestech.
Hellraiser (2022)
Snaží se to působit osmdesátkově (vizáž hlavní hrdinky, mytologie) a zároveň současně, zlo a pachuť už tomu ale chybí. Závěr nicméně přehlídkou utrpení a bolesti, takže ok. Stopáž neobhajitelná.
The Cellar (2022)
Úplně v pohodě fungující horor (odpočítávání schodů mrazivý), kde se to klasicky posere v okamžiku, kdy už musí přijít s nějakým rozuzlením.
Poslední deníček (81)
[Naposledy dohráno] - Limbo (2010), INSIDE (2016)
Limbo (2010) - 8/10 - Byl sice první, ale já první hrál INSIDE. :) A ten je zábavnější, originálnější a ne tak frustrující při přesném načasovávání.
INSIDE (2016) - 10/10 - Hra jako z jiného světa. Atmosférická, neskutečně zábavná; a to i při řešení logických hádanek (které nejsou tak těžké jako u Limba, čímž stoupá jeho zábavnost). Čeho si ale nejvíce považuji, je, že hra nepřestává překvapovat svou originalitou a v závěru přinese něco prostě..., no prostě neskutečného. Hra, která se dá doporučit snad úplně všem.