Poslední recenze (25)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Ačkoli tento žánr nevyhledávám, narazila jsem na to náhodou v TV a nepustilo mě to odejít. Bavilo mě to, i když to někdy bylo trošku přehnané, tak mě to opravdu bavilo. Za mě určitě doporučuji i těm, co obdobným filmům nefandí.
V těle boubelky (2009) (seriál)
Nenáročný, příjemný seriál na odpočinek. Pokud jsem si chtěla odpočinout, shlédla jsem V těle boubelky. Bavilo mě to, zaujalo mě to a někdy i pobavilo. Nic víc jsem od tohoto seriálu nečekala.
Tři bratři (2014)
Strašná míchanice, nelíbilo se mi to.