Poslední recenze (16)
Šílená noc (2022)
Nechápu, co na tom všichni chválí. Je to extrémně nudný a předvídatelný.
Sarah Cooper: Všechno v pohodě (2020) (pořad)
Jaksi se mi nepodařilo za celou dobu zaznamenat náznak vtipu.
Vlak do Busanu 2 (2020)
To vážně, vydat v roce 2020 film s takovouhle animací?